Foglalási szabályzat
Tisztelt ügyfelünk!
ÚJ VENDÉGEK első bejelentkezésekor ELŐLEG fizetését kérjük, melynek részleteit mailben küldjük el.
Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk a rendszeren keresztül.
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani vagy módosítani a lefoglalt időpontot, a rendszeren keresztül jelezheted felénk a foglalás visszaigazolásán.
LEMONDÁS/MÓDOSÍTÁS:
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a szalonban, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges a rendszeren keresztül.
▫︎ Ha 48 órán belül történik a lemondás, 50% bánatpénzt számolunk fel! Kérjük megértésedet ebben, mert fodrászaink kiesett idejét és bevételét így tudjuk némileg kompenzálni. A készenléti díjat következő alkalommal számítjuk fel.
A foglalási visszaigazolásodon a 'Foglalási részletek' zöld gombon keresztül tudod megtenni.
KÉSÉS:
Kérünk, hogy PONTOSAN JELENJ MEG a megbeszélt időpontban!
Közös érdekünk, hogy időben érkezz, mert csak így tudjuk az általad előre jelzett szolgáltatást tökéletes minőségben elvégezni.
▫︎ Ha mégis előfordul, maximum 10 perces késést tudunk elfogadni.
Mivel fodrászaink szoros beosztással dolgoznak, ebben az esetben a vállalt szolgáltatás csak azon részét tudjuk elvégezni, ami a részedre lefoglalt időtartamban elvégezhető.
Ennek oka, hogy a te 10 perc utáni késésed halmozódik és a következő vendégeknél torlódás alakulhat ki, ami kellemetlen helyzetet szül a többi vendég felé.
▫︎ 15 perces késés után nem tudjuk a munkát elvállalni.
▫︎ Kétszeri 15 perc utáni késés esetén, a legközelebbi időpontfoglaláskor előre kérjük a teljes szolgáltatás díját.
ÉRTESÍTÉS NÉLKÜLI TÁVOLMARADÁS:
Ha jelzés nélkül nem jössz el hozzánk a megbeszélt időpontra, és a telefonhívásunkra sem reagálsz, a legközelebbi időpontfoglalásnál előre kérjük a szolgáltatás teljes díját, illetve nem tudunk fogadni téged a továbbiakban.
Köszönjük szépen megértésedet!🌸
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!
ÚJ VENDÉGEK első bejelentkezésekor ELŐLEG fizetését kérjük, melynek részleteit mailben küldjük el.
Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk a rendszeren keresztül.
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani vagy módosítani a lefoglalt időpontot, a rendszeren keresztül jelezheted felénk a foglalás visszaigazolásán.
LEMONDÁS/MÓDOSÍTÁS:
Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a szalonban, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges a rendszeren keresztül.
▫︎ Ha 48 órán belül történik a lemondás, 50% bánatpénzt számolunk fel! Kérjük megértésedet ebben, mert fodrászaink kiesett idejét és bevételét így tudjuk némileg kompenzálni. A készenléti díjat következő alkalommal számítjuk fel.
A foglalási visszaigazolásodon a 'Foglalási részletek' zöld gombon keresztül tudod megtenni.
KÉSÉS:
Kérünk, hogy PONTOSAN JELENJ MEG a megbeszélt időpontban!
Közös érdekünk, hogy időben érkezz, mert csak így tudjuk az általad előre jelzett szolgáltatást tökéletes minőségben elvégezni.
▫︎ Ha mégis előfordul, maximum 10 perces késést tudunk elfogadni.
Mivel fodrászaink szoros beosztással dolgoznak, ebben az esetben a vállalt szolgáltatás csak azon részét tudjuk elvégezni, ami a részedre lefoglalt időtartamban elvégezhető.
Ennek oka, hogy a te 10 perc utáni késésed halmozódik és a következő vendégeknél torlódás alakulhat ki, ami kellemetlen helyzetet szül a többi vendég felé.
▫︎ 15 perces késés után nem tudjuk a munkát elvállalni.
▫︎ Kétszeri 15 perc utáni késés esetén, a legközelebbi időpontfoglaláskor előre kérjük a teljes szolgáltatás díját.
ÉRTESÍTÉS NÉLKÜLI TÁVOLMARADÁS:
Ha jelzés nélkül nem jössz el hozzánk a megbeszélt időpontra, és a telefonhívásunkra sem reagálsz, a legközelebbi időpontfoglalásnál előre kérjük a szolgáltatás teljes díját, illetve nem tudunk fogadni téged a továbbiakban.
Köszönjük szépen megértésedet!🌸
Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!